У дошкільному дитинстві пам'ять досягає піку свого розвитку. Дошкільник легко і швидко запам'ятовує вірші, пісні, розповіді, казки. Найяскравіші і позитивні події нашого життя пов'язані з дошкільним віком. Пам'ять молодшого дошкільника носить ненавмисний характер. Дитина запам'ятовує те, що привернуло його увагу, інтерес, справило сильне враження.
У процесі діяльності завдяки мимовільному запам'ятовуванню молодші дошкільнята дізнаються багато нового, вчаться групувати, співвідносити, узагальнювати. До чотирьох років процес запам'ятовування стає більш осмисленим. У житті перед дитиною постає завдання - запам'ятати що-небудь. Він усвідомлює, що для того щоб запам'ятати, потрібно спочатку пригадати. Дитина розуміє, що якщо він не зможе запам'ятати, то він і не пригадає. Таким чином, запам'ятовування виникає з пригадування. Змушуючи дитину запам'ятовувати що-небудь, дорослий в процесі побутової діяльності підказує йому прийоми запам'ятовування. Дитина вчиться цим прийомам, деякі винаходить сам, а потім починає їх використовувати.
Незважаючи на те, що довільне запам'ятовування допомагає дитині досягати кращих результатів, в процесі освоєння навколишньої дійсності до мимовільного запам'ятовування дитина прибігає до кінця дошкільного віку. Довільне запам'ятовування інтенсивно розвивається і вдосконалюється в процесі навчальної діяльності.
Не поганим способом розвитку пам'яті дитини, є вивчення іноземної мови. Для дітей дошкільного віку досить купити книгу за віком з барвистими картинками і розглядаючи її вчити слова. Але не перевантажуйте дитину, повинно бути не більше 4-5 нових слів на день, для зовсім маленьких - менше. Таким чином, ваша дитина буде розвивати свою пам'ять і зможе швидше опанувати розмовною мовою іноземною мовою, ніж його однолітки, а також це йому допоможе в подальшому вивченні граматики.
Читайте також: Як пояснити дитині "У страху очі великі"
У процесі діяльності завдяки мимовільному запам'ятовуванню молодші дошкільнята дізнаються багато нового, вчаться групувати, співвідносити, узагальнювати. До чотирьох років процес запам'ятовування стає більш осмисленим. У житті перед дитиною постає завдання - запам'ятати що-небудь. Він усвідомлює, що для того щоб запам'ятати, потрібно спочатку пригадати. Дитина розуміє, що якщо він не зможе запам'ятати, то він і не пригадає. Таким чином, запам'ятовування виникає з пригадування. Змушуючи дитину запам'ятовувати що-небудь, дорослий в процесі побутової діяльності підказує йому прийоми запам'ятовування. Дитина вчиться цим прийомам, деякі винаходить сам, а потім починає їх використовувати.
Незважаючи на те, що довільне запам'ятовування допомагає дитині досягати кращих результатів, в процесі освоєння навколишньої дійсності до мимовільного запам'ятовування дитина прибігає до кінця дошкільного віку. Довільне запам'ятовування інтенсивно розвивається і вдосконалюється в процесі навчальної діяльності.
Не поганим способом розвитку пам'яті дитини, є вивчення іноземної мови. Для дітей дошкільного віку досить купити книгу за віком з барвистими картинками і розглядаючи її вчити слова. Але не перевантажуйте дитину, повинно бути не більше 4-5 нових слів на день, для зовсім маленьких - менше. Таким чином, ваша дитина буде розвивати свою пам'ять і зможе швидше опанувати розмовною мовою іноземною мовою, ніж його однолітки, а також це йому допоможе в подальшому вивченні граматики.
Читайте також: Як пояснити дитині "У страху очі великі"
Комментариев нет:
Отправить комментарий